PCMag.com Latest Articles

Translate

Web radio

fredag 20. april 2012

Mini jukebox - Hvor man lager ipod inngang.



 
Jeg kjøpte denne på Jysk,. Men syntes den burde hatt ipod inngang. Så jeg laget dette på denne.
tok faktisk bare 7 min.
Den er bare litt større enn selve Ipoden. Og lyden er ikke så værst.

-Denne har jord på volumkontrollen helt til venstre når du snur print brettet.

- Tilkoblingen for for L og R er midtre bein på volumkontrollen.

Den har 6 bein på volumkontrollen , fra jord (venstre side) 1,2,3,4,5,6
Tilkobling på bein 1 og 3

Orginal har denne uttak for headset, bryter for lys, autoscan, volumkontroll, DC inn altså kan man ha eliminator på den fra nettet. Antennen er dårlig, men jeg skal legge inn en ny antenne får bedre signal.

Men den manglet Ipod inngang.

Kostnad = 29 kr kostet radioen.

Jeg kan koble den til pcen og alt utstyret jeg har. Og jeg synes den er dritt kul nå som jeg kan bruke den til høytaller og forsterker for min gale påfunn.

 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

RollingStone.com: Music News

My Soundcloud


My Youtube channel